۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹

امام جمعه سنندج:

جهاد تبیین زمینه ساز غلبه بر مشکلات و توطئه های دشمنان است

جهاد تبیین زمینه ساز غلبه بر مشکلات و توطئه های دشمنان است

سنندج - امام جمعه سنندج گفت: رسیدگی به مشکلات مردم از جمله اولویت هایی است که باید مسئولان دنبال کنند و در این راستا با روشنگری و آگاهی بخشی به مقابله با توطئه‌های دشمنان بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ترویج مبانی هویت بخش اسلامی در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

وی افزود: اسلام آئین تعالی بخش و قرآن کریم بزرگترین برنامه زندگی سالم و متعالی برای همه انسان هاست.

امام جمعه سنندج با تبریک هفته گرامیداشت سربازان گمنام اظهار کرد: امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است و همه ما مرزداران کردستانی قدردان خدمات این عزیزان هستیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: امنیت از مهمترین نعمت‌هایی است که خداوند متعال به مردم ایران ارزانی داشته است و باید با انسجام و اتحاد از این نعمت بزرگ حفاظت کنیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث جهاد تبیین و بصیرت افزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین مهمترین مؤلفه برای شکست دشمنان است و همه نخبگان و دلسوزان توسعه کشور باید برای روشنگری عمومی در مقابل توطئه‌های دشمنان تلاش کنند.

ماموستا رستمی در پایان خطبه‌های این هفته خواستار توجه بیش از پیش خانواده‌ها نسبت به تربیت فرزندانشان شد و افزود: ترقه بازی و اقداماتی که طی چند سال اخیر به عنوان عرفی اشتباه در جامعه و در ایام جشن شب نوروز در استان برگزار می‌شود هیچ ارتباطی به سنن دیرین مردم کردستان ندارد و باید این اقدامات که موجب سلب آرامش مردم می‌شود، حذف شود.

کد خبر 5449944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha